Strona głównaWakacjePowakacyjne problemy konsumenta

Powakacyjne problemy konsumenta

Twój bagaż zaginął, a złożona reklamacja nie przyniosła skutku? Firma, od której wynająłeś samochód w Grecji nie wywiązała się z umowy? Konsumentom, którzy borykają się z takimi i innymi problemami przychodzi z pomocą Europejskie Centrum Konsumenckie.
Z wakacji oprócz filmów, zdjęć, pamiątek i dobrych wspomnień często przywozimy także i te złe. Zniszczony bagaż, bubel kupiony za granicą, hotel inny, niż wynikało z umowy - takie zdarzenia skutecznie psują nam urlopy.

Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina, że w przypadku, gdy nasze działania czy złożone reklamacje nie przyniosły pożądanych rezultatów, możemy zgłosić się do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Na startowej stronie internetowej ECK Polska udostępniona jest aplikacja "Konsument po wakacjach", gdzie - w zależności od problemu - możemy wybrać jedną z sześciu opcji: podróże samolotem, transakcje on-line, usługi turystyczne, wynajem auta, zakupy towarów i usług, zniszczony bagaż. Po wybraniu jednej z nich trafiamy do sekcji, w której znajdziemy informacje dotyczące naszych praw, wysokości ewentualnego odszkodowania, czy też wskazówki, jak złożyć reklamację. Na stronie www.konsument.gov.pl można także zadać pytanie ekspertom Europejskiego Centrum Konsumenckiego, którzy pomogą w dochodzeniu naszych praw i roszczeń.

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • eGospodarka.pl
  • Kosciol.pl
  • Internetowe Stowarzyszenie Seniorów
  • Pola Nadziei
  • Oferty pracy