Strona głównaWakacjeBiura podróży pomagają zawiedzionym klientom Ecco Holiday

Biura podróży pomagają zawiedzionym klientom Ecco Holiday

Ecco Holiday anuluje wiele wycieczek first minute zarezerwowanych w ramach zimowych promocji. Tracą na tym nie tylko klienci ale także pośredniczy sprzedający wycieczki. Inni organizatorzy postanowili zaproponować własną ofertę tym, którzy musieli zrezygnować z zaplanowanych wakacji.
Biura podróży pomagają zawiedzionym klientom Ecco Holiday Biuro podróży Ecco Holiday anulowało dziesiątki wakacyjnych wyjazdów zamówionych z dużymi zniżkami w promocjach , proponując równocześnie klientom znacznie mniej atrakcyjne warunki zakupu nowych wycieczek - 5 proc. rabatu od obecnej ceny, co przy 20 lub nawet 30 procentowych zniżkach jakie uwzględniały anulowane umowy jest ofertą bardzie niż skromną. Klienci czują się takim postawieniem sprawy i niechętnie podchodzą do faktycznej propozycji podniesienia kosztów wyjazdu, zwłaszcza że pojawiły się też pogłoski o zbliżającym się bankructwie biura.

Organizator tłumaczy, że powodem drastycznej decyzji jest nieobsadzenie miejsc w wyczarterowanych lotach. Jednakże innym promocja „wcześniej taniej" nie sprawia póki co takich kłopotów. Zniżki za wcześniejsze rezerwacje sięgały nawet 40 procent.

Anulowanie przez Ecco Holiday wakacyjnych wyjazdów jest ogromną stratą dla osób, które po zamówieniu wycieczki dostosowały do niej na przykład swój plan urlopowy, a więc tracą nie tylko zniżki ale czasem po prostu możliwość wakacyjnego wyjazdu. Właśnie te kłopoty postanowili rozwiązać inni organizatorzy, którzy zachęcają rozczarowanych do skorzystania z oferty przygotowanej specjalnie dla zostawionych na lodzie klientów.

Rainbow Tours, 7 Islands, GTI Travel Poland, Sun&Fun Holidays i Oasis Tours zaproponowały promocje, w ramach których klienci Ecco Holiday mogą wyjechać na identyczne z anulowanymi wycieczki z innym organizatorem - w cenie wpisanej na umowie z Ecco Holiday, bez dodatkowych kosztów. Warunkiem skorzystania z oferty jest przedstawienie podpisanej umowy z Ecco Holiday, informacji o jej rozwiązaniu z winy organizatora oraz wybór propozycji analogicznej do anulowanego wyjazdu tzn. uwzględniającej ten sam kierunek, termin wylotu, standard hotelu, wyżywienie. W przypadku braku ofert identycznych z zamówioną wycieczką, sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie.

Biura kuszą też dodatkowymi atrakcjami przy niektórych ofertach - gwarancja niezmienności ceny, wycieczki fakultatywne czy jeszcze większe rabaty.

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Kosciol.pl
  • Hospicja.pl
  • EWST.pl
  • Oferty pracy